هویت برند
هویت برند، همان چیزی است که هر برند را از برندهای دیگر، متمایز میکند. مانند یک شناسنامه. برخورداری از هویت برندی مناسب، به شما کمک میکند تا به درستی توسط مخاطبان شناخته شده، و در ذهن آنها ماندگار شوید.
اما فرایند خلق یک هویت برند منحصربهفرد چیست؟ هویت برند چه بخشهایی دارد؟

برای خلق هویت برند، ابتدا باید استراتژی و اهداف بازاریابی برند را به طور کامل بررسی کنیم. در ادامه، عناصر اصلی استراتژیک برند شامل جایگاه برند، شخصیت برند، ارزشهای بنیادی برند، داستان، ماموریت و چشم انداز برند، وعدهی برند و دلیل وجودی آن را ایجادمیکنیم. همچنین، ویژگیهای دموگرافیک گروه مخاطب برند، پرسونای آنها و مسیر تجربه برند را تعیین میکنیم. موارد فوق، کاملا با کمک و نظارت مستقیم صاحبان برند اجرا شده و اهمیت بسیار بالایی در ادامه مسیر دارند.

حالا به طراحی هویت کلامی میپردازیم. برای طراحی هویت کلامی برند، باید شعار برند، لحن کلامی برند و واژههای کلیدی برند را ایجاد کنیم. در ادامه نیز، به طراحی هویت دیداری؛ طراحی لوگو، لوگو تایپ، قوانین استفاده از لوگو و تناسبات آن، پالت رنگی سازمانی، اقلام اداری اصلی (مثل کارت ویزیت، سربرگ، پاکت و …)، قالب صفحات مجازی، گرافیک محیطی و تمام المانهایی که نقاط تماس برند شما با مخاطبانتان را تشکیل میدهند میپردازیم.

زمانی که تمام موارد بالا به صورت یکپارچه و خلاق، طراحی و آماده شدند، در قالب یک دفترچه برند، به شما ارائه داده میشوند. این دفترچه، همواره راهنمای شما خواهد بود و مخاطبان شما را از برقراری ارتباط با شما، شگفت زده خواهد کرد.
نمونهکارهای هویت برند را اینجا ببینید.
نیاز به یک هویت برند خلاق دارید؟
مشتاقانه آماده گفتگو و ارتباط با شما هستیم. میتوانید با ما تماس بگیرید، برای ما ایمیــل بفرستید و یا مشخصـات و شماره تماس خود را در فــرم روبرو وارد کرده، تا در اولین فرصت با شما ارتباط بگیریم.