طراحی کمپینهای تبلیغاتی
این روزها صاحبان برندها و کار و کسبها، از اهمیت بسیار بالای تبلیغات آگاهند. اما هنگامی که قصد اجرای یک برنامه تبلیغاتی دارند، با ابزارهای متنوع و رسانههای فراوان مواجه شده، و پس از سردرگمی و نگرانیهای فراوان، منصرف میشوند. بله، دنیای تبلیغات، دنیایی پیچیده است که ذهن شما را به هم میریزد. اما زمانی که با دانش و آگاهی کافی، و شناخت فرایندهای درست، پا به آن بگذارید، نتایج شما را شگفت زده خواهد کرد.

برای داشتن یک کمپین تبلیغاتی اثربخش، ابتدا باید نیاز کامل برند شما، و هدفتان از تبلیغات مشخص شود. پس از مشخص شدن هدف، تحقیقات کافی بر روی برند، مخاطبان، رقبا و بازار شما آغاز شده، تا به کمک آن، بینش و نیاز مخاطب کشف شده، و پیام خلاقانه کمپین، ایجاد شود. سپس رسانههای مورد نظر را مشخص میکنیم؛ آیا نیاز به تبلیغات تلویزیونی داریم؟ آیا برگزاری یک رویداد و تبلیغات حضوری، برای شما اثربخش است؟ برای فعالیت در فضای دیجیتال، کدام رسانهها را نیاز داریم؟ آیا بیلبوردهای محیطی، پاسخگوی نیاز ما هستند؟

پس از مشخص شدن استراتژی، ایدهها و راهکارهای خلاقانه ایجاد میشوند. ایدههایی که نو و کاربردی هستند و در قالبهای مختلف مثل ویدیو، گرافیک و … اجرا میشوند. در ادامه، تولیدات انجام شده، در رسانههای تعیین شده، با دقت و نظارت منتشر شده، و به دقت بررسی میشوند. این که کمپین اجرا شده، چقدر اثربخش بوده و چه نتایجی را به دنبال داشته، اطلاعاتی است که در ادامه مسیر و طراحی کمپینهای بعدی، بسیار راهگشا است.
نمونه کارهای کمپین تبلیغاتی را اینجا ببینید.
نیاز به یک کمپین تبلیغاتی خلاق دارید؟
مشتاقانه آمادهی گفتگو و ارتباط با شما هستیم. میتوانید با ما تماس بگیرید، برای ما ایمیــل بفرستید و یا مشخصـات و شماره تماس خود را در فــرم روبهرو وارد کرده، تا در اولین فرصت با شما ارتباط بگیریم.