فروشگاه دالی لند، فعالیت خود را از دهه 70، در زمینهی فروش اسباب بازی با نام «دنیای عروسکها» آغاز کرد، پس از ۳۰ سال فعالیت و توسعه کسب و کار، موسس این فروشگاه، با اندیشه برداشتن گامی بزرگ در راستای توسعه برند خود، در دوراهی توسعه شعبات فیزیکی، یا راهاندازی فروشگاه اینترنتی قرار گرفت. مشاوره در زمینه انتخاب بهترین راه توسعه، دلیل آغاز همکاری ما، در سال ۱۴۰۰ شد.
در گام اول، پس از مذاکرات و تحقیقات اولیه به این نتیجه رسیدیم که راه اندازی فروشگاه اینترنتی و تغییر کسب و کار سنتی به مدرن کمک بیشتری به توسعه این فروشگاه خواهد کرد. و به همین منظور، اقدامات مربوط به اهداف بازاریابی، ساختار، شخصیت، جایگاه و داستان برند را انجام دادیم تا مسیری مشخص و روشن، در ادامه راه داشته باشیم.
در گام بعدی، نام مجموعه را به دالی لند، به معنای سرزمین عروسکها تغییر دادیم، تا ضمن قرابت معنایی با نام قبلی، تلفظی راحتتر داشته باشد و جلوهای مدرن به فروشگاه ببخشد.
در مراحل بعدی هویت دیداری برند را طراحی کردیم.
منابع الهام این طراحی، کاراکتر اصلی فروشگاه (خرگوش) و نقاشی آبرنگی کودکان خردسال بوده است.
این فرایند شامل طراحی لوگو، لوگو تایپ، رنگها، کاغذهای کادو، کارت ویزیت، قالب صفحه اینستاگرام و بخشهای مختلف وبسایت بود.
این پروژه، در ماه آبان ۱۴۰۰ آغاز، و تا ماه بهمن ۱۴۰۰، به سرانجام رسید.