پروژهی هویت دیداری برند کافونه، در سال 1400 آغاز شد، خالقان این برند با هدف راهاندازی یک فروشگاه آنلاین پوشاک فعالیت خود را آغاز کردند.
این مجموعه به دنبال ارتباط با مخاطبان جوانی بود که سلیقههای مدرنتر و خاصیتری داشتند، ھمچنین این برند به دنبال عرضه و فروش محصولات کمیاب و نادر با قیمت بالاتر در بازار بود.
از آنجایی که فروشگاهھای آنلاین لباس بسیاری در کشور وجود دارد، این برند به دنبال ایجاد تمایز بین خود و سایر برندها بود که بخشی از این کار به کمک ایجاد یک ھویت دیداری خلاق رقم میخورد.
با توجه به آرکتایپهای اصلی برند « معصوم و شعبدهباز » رنگهای اصلی برند انتخاب شدند.
علت اصلی انتخاب این آرکتایپها، انتقال احساسات معصومانهی موجود در نام برند وبیان خارقالعاده بودن محصولات این مجموعه بودهاست.
با توجه به اینکه برند کافونه در بستر پلتفرم اینستاگرام فعالیت میکند، لازم بود قالبهای گوناگونی برای پستهای این برند طراحی شود، بنابراین قالبهای مختلفی برای کالکشنھای جدید، تخفیفات، رنگبندی محصولات ، توضیحات مربوط به محصولات، معرفی محصولات به شکل ساده، معرفی ترندها و معرفی محصولات به شکل اسلایدی طراحی شدهاست، همچنین قالبهایی برای معرفی و توضیح محصولات در قسمت استوریها طرحریزی گردید.
با توجه به محصولات متنوع این برند 20 هایلایت برای صفحه اینستاگرام طراحی شدهاست.
طراحی شده در استودیو آلند - 1400