پروژه طراحی هویت دیداری برند ویگور، در سال ۱۳۹۹ آغاز شد. این مجموعه، که با تمرکز بر ارائه محصولات و مشاورههای سلامت محور به ورزشکاران ایجاد شده بود، نیاز به طراحی یک هویت دیداری پرانرژی و خلاق داشت که متناسب با روحیه ورزشکاران باشد.
در ابتدای مسیر طراحی، با الهام از حرکات ورزشی مختلف، و و حرف اول نام برند، V ، ساختار لوگو را ایجاد کردیم.
با توجه به آرکتایپهای اصلی برند - قهرمان و مراقب - رنگهای اصلی را انتخاب کردیم.
یکی از مهمترین نقاط ارتباطی برند، رسانههای دیجیتال است. در همین راستا، قالبهای مختلف مورد نیاز را طراحی کردیم.
طراحی شده در استودیو آلند - 1400